13 augusti 2012

1 vecka kvar...

1 vecka är kvar av min sommarsemester. Har haft en väldigt bra semester hittills med resor och besök hos släkt och goda vänner. Satt och kollade igenom mina foton och tänkte att det är lika bra att ta det från början!
Semestern inleddes med ett besök hos far i hans sommarstuga som ligger alldeles intill vattnet med superfin utsikt.



Det blev lunch och sedan kaffe med bakelse ute på bryggan.


Några änder gjorde oss sällskap en stund...


Jag tog mig ett dopp också även om det inte var så supervarmt i vattnet. Hade inte badat sen i maj! Bikinin är förra årets från Stadium, kofta från Gina tricot och hatt från H&M.


Dagens klädsel när jag inte trotsade molnen och envisades med att ha bikini: t-shirt med Rainbow Bright från England och hängsleshorts från Monki.


Har börjat använda mina blonda ögonfransar som jag köpte i juni. De ger en rätt schysst sminkad fast osminkad semesterfeeling.


Dagen därpå gick jag på stan med mamma. Hade på mig en urgammal långklänning från Åhlens, tröja köpt i nån butik i nordstan i Gbg och sandaletter från Din sko. Jag är väldigt dålig på att ha garderobsrensning och har därför rätt mycket kläder som har några år på nacken. Långklänningen hade jag som balklänning när jag slutade 9:an (en hel evighet sen) men jag tycker det är kul att återfinna en del plagg som fortfarande känns som att de funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar