1 april 2014

Väldoft

Jag försökte mobilblogga när jag åkte från jobbet förut idag, men något tycks ha hänt med inställningarna i min telefon för inläggen vill inte ladda upp...
Hur som helst... På vägen hem hämtade jag upp ett paket på posten! Innehållande två parfymer! Slog till förra veckan och la en beställning hos eleven.se Bra service, paketet kom fort och var välpackat! Beställde äntligen Juicy coutores originaldoft. Har gott runt och sniffat på den i flera år och tycker att den verkligen känns som jag! Eleven säljer den stora flaskan typ till samma pris som den minsta kostar i vanlig affär! Det är dock en eau de parfum så den kan bli lite stark till vardags. Eftersom min nuvarande vardagsparfym börjar närma sig slutet bestämde jag mig för att köpa kenzos eau de fleur plommon. Tror det kommer bli en utmärkt vårdoft!
Vad jag inte visste innan jag beställde var att jag fick en bonus på köpet när jag beställde något från juicy! En liten sminkneccesär och en liten tub med body lotion! Jag kommer lukta gott när jag är på resa framöver!
Slänger in en liten outfitbild också. Alla kläder från H&M och skorna från Scorett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar