14 oktober 2011

Ner till stan...

Jag var ner till stan för att lämna tillbaka bilen jag lånat av min far i kvällningen. Jag var också och lämnade in en film på framkallning (!) som jag tog innan jag flyttade från Lomma. Ska bli spännande att se om det blev något... Det var otroligt länge sen jag var på stan kände jag, det kröp i shopping-tarmen när jag gick förbi skyltfönstrena. Det suger ordentligt att inte ha jobb och pengar. Måste lägga ner lite energi i frågan...

Min hemstad är hur som helst fantastiskt vacker i skymningen. Utsikt över älven!

Jag har plockat fram min stickade grå mössa som jag köpte i Harajuku förra hösten. I love it! ♥ Idag har jag också på mig en gammal jumper från Kappahl matchad med min stickade klänning i "nordic style" (^.^). Även den är köpt någonstans i Harajuku. Jag längtar tillbaks dit, det finns så fantastiskt mycket fina och rätt billiga kläder där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar