29 april 2012

Körsbärsblommornas tid

Slutet på april är redan här. Min lilla blogg har varit övergiven de senaste veckorna, jag blev jätteförkyld och hade ingen lust att skriva något alls, men nu är jag frisk igen och tänkte göra ett litet inlägg! I helgen har jag varit hemma och hälsat på mamma och då passat på att gå på stan och beställa ett par nya glasögon!! Bild dyker när de blir klara. Det är alltid ett sånt himla aber att köpa nya glasögon, jag får alltid ångest när bågarna ska väljas. Men jag tror och hoppas att det blir bra...

Sakura-tiden är troligen över i japan nu, men här hemma håller den på för fullt! Det var små rosa fluffiga moln lite här och där över hela stan i helgen! Och utanför teatern blommar en fantastisk Magnolia stellata! Bilderna får tala för sig själva! ♥






1 kommentar:

  1. Fina! Vi kommer att hålla magnolian nu på torsdag, trädet blommar för fullt! : ) Dem har också tagit bort alla döda grenar i år, så det ser ganska fräsht ut! : D

    SvaraRadera