1 februari 2013

Sorg

Frågan är om det är bra att skriva om detta men idag är jag ledsen. Igår förlorade jag ytterligare en av mina kära ur gammelgenerationen. Jag är inte så bra på att tackla dessa saker egentligen. Jag stänger det väldigt lätt ute och förtränger. Mitt sätt att tackla det hela är att gå och köpa en ny klänning till begravningen. Känner själv hur själviskt och ytligt det låter att det är min första reaktion på det hela. Jag är som sagt inte så bra på det men jag vet att jag kommer att gråta ögonen ur mig när dagen väl är här.


Nyinköpt klänning från Lindex. Fick köpa den i Small! Medium satt för löst. Det börjar märkas i kroppen att jag tappat några kilon det senaste halvåret. ^.^



Jag idag. Kappa: Fokiwa, halsduk: Joy, öronmuffar: Accessorize, vantar: stickade av mamma, stövlar: Yesstyle, väska: 109, tröja: WeSC, jumper: Gina tricot, kjol: H&M, hårrosett: present med en Seventeen-tidning.

Allt är dock inte mörker. Det finns ljusglimtar också och en är kvällens tv-tips. Spana in Veckans svensk på tv4 ikväll kl. 22:25. Min styvbrorsa är med och tävlar med sina fantastiska pärlplattor! Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar