28 januari 2014

Tisdag med Tokyokänsla.

Tisdag och en bild på dagens outfit. Min nya tokyo-topp från Lindex och kjol från mango. Bloggar för första gången med blogger-appen från surfplattan så jag har absolut ingen aning om hur layouten kommer bli på det här inlägget...
På lunchen var jag och hämtade ut den här fina stickade tröjan på Lindex. Beställde den häromdagen när den äntligen fanns på rea! Har gått och suktat lite efter den sen jag såg den i nov/ dec eftersom jag tyckte den påminde om en rienda-tröja jag såg på nätet i höstas som var himla fin. ...Men jag har tyckt att 400 var lite för mycket, men nu kostade den mig bara 100 pix! Ett kap! Bilden är hämtad här där tröjan fortfarande är på rea!
På impuls köpte jag mig ett par nya ballerina på H&M också. Jag hade fått en rabatt-kupong och kände vårkänslorna komma över mig. Lär väl dröja innan jag kan använda dem, men jag anar att de kan bli en favorit till våren. Syns inte så väl på bilden men de är quiltade i svart sammet med små guldknappar och guld på hälen. Fina! Inte sant? Nu ska jag strax fara iväg på körövning. Trevlig tisdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar