10 februari 2014

Kulturell februarihelg

Så var andra helgen i februari till ända. I helgen har jag varit på födelsedags-middag hos en kompis. Det var trevligt med en god chili sin carne som han lagat! Blev inga bilder i helgen dock. Men förra helgen har jag lite bilder från! Efter att ha pratat med bror min på fredagskvällen visade det sig att vi hade samma idé, så på lördagen for jag till Stockholm och gick på vårsalongen på Liljevalchs med lillebror! Var en väldigt bra utställning som varmt kan rekommenderas. Var mycket fint och en del som man inte gillade heller, som det brukar vara med konst. Nedan är några favoriter...



 







Och så här var jag sminkad. Testade mina nya cirkellinser. Gillar dem! Ska försöka göra en recension framöver.


Var ute och åt också, med pannacotta till efterrätt! Sen blev det mello hemma hos C. Var en stark första deltävling tyckte jag, så jag ser fram emot resten.

På söndagen var jag och lillebror och tittade på nya Disney-filmen Frost! Den var riktigt bra! Tog bilderna från en google-sökning...





Så söt!




Och så där såg jag ut efter biobesöket. Bror tog bilderna medan vi väntade på tunnelbanan.



Hade på mig samma coordinate på jobbet dagen därpå. Tröja: Lindex, kjol: H&M.

Nu ska jag kika klart på reprisen av melodifestivalen, sen blir det till att sova så man orkar upp till en ny arbetsvecka. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar