3 juli 2014

Mario-party!

Igår for jag in till Sthlm efter jobbet...

Ja, jag hann piffa upp mig lite först, här sitter jag och väntar på att tunnelbanan ska komma. (Älskar att instagrams filter tar bort mina rynkor! >_<) Färden gick mot Skeppsbar i gamla stan...

Där vankades det invigningskalas! Min styvbrorsa har pärlat deras nya bar, med inspiration från Super Mario World!


Min favoritbit är den med noshörningen! 

Det var också en tjej som gjort en fantastiskt fin tårta kvällen till ära. Den såg nästan lika häftig ut inuti som utanpå!


Det var en väldigt lyckad kväll och det var kul att se massa goa människor jag inte sett på ett tag! Ser fram emot att gå dit igen och ta en öl nån gång (det blev ingen igår eftersom att jag skulle köra hem sen). Gå gärna dit och kika om ni har vägarna förbi! Eller spana på min styvbrors övriga alster på instagram @mylifeinbeads.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar