10 januari 2013

Klassåterträff


För två veckor sen var jag på en liten improviserad klassåterträff med min högstadieklass. Vi var inte så många som kom dit men det var väl ungefär en fjärdedel av gamla klassen. Det var jättekul att se dem som kom dit! Många av dem hade jag inte sett på bra många år, men det som konstaterades var att de flesta var sig rätt lika trots allt. Lustigt nog blev jag en av dem som folk tyckte hade förändrat sig mest. (Tänk vad linser och smink kan göra för ens utseende...) Det var en väldigt trevlig kväll med mycket skratt och minnen. Det är ändå rätt intressant att man kan uppleva sin skoltid så olika beroende på vart på den sociala stegen man stod. Det kändes rätt så tydligt att vi faktiskt hade upplevt saker olika. Hur som helst så hoppas jag att detta kan bli en tradition och att fler har möjlighet att komma nästa år!


Min outfit för kvällen. (Ursäkta bildkvalitén, det blir inte bättre med mobilkamera på en pubtoalett.) Det var premiäranvändning för min nya tröja från sheinside! Shorts: H&M, jumper: Topshop.



Kvällens sminkning. De flesta av julnaglarna satt kvar fortfarande. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar