18 maj 2012

Åker tåg

Hej vad bra det gick att uppdatera ofta! Haha. Nu sitter jag iallafall på tåget på väg mot sthlm. Lille bror fyller år imorrn och ska firas! Och jag har internet den första lilla biten av resan, yay för värmlandstrafik!


Jag idag. La manken till och lockade håret imorse, blev lite korkskruvigare än vad jag tänkt mig men jaja. Det väckte en del reaktioner på jobbet iallafall! (^_^) Hatt från LDS och jacka från H&M.

Idag är det precis fyra veckor kvar till årets UppCon! Min biljett hänger utskriven på kylskåpet och glädjer mig varje morgon när jag ska äta frukost. För att fira att nedräkningen börjat bjuder jag på en liten bild från förra årets upplaga. Årets internskämt "I'm a fan!" dricker kaffe! ☆


2 kommentarer:

  1. I'm a fan!! Det var tider det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yay, I'm a fan! Så tråkigt att du inte kan va med i år...

      Radera