21 maj 2012

Sommarvärme

Idag kom den på allvar! Värmen. Det har varit fantastiskt skönt ute idag, sådana här dagar känns det som ett privilegium att få jobba ute! Ikväll var jag på grillfest med jobbet, första gången i år jag gått barbent och man frös inte!


Jag ikväll. Klänning från Indiska och ballerina från Skopunkten.


Bilden ovan visar vad jag tittar på just nu. En riktig högtid, jag hade glömt vad bra Pi kan vara. Det är en konsertdvd från Yamashita Tomohisas första soloturné. Jag vill vara där i Yoyogi när jag ser den! Dvd:n kom egentligen ut i december när jag fortfarande var arbetslös och inte hade råd att köpa den. Till min stora lycka hittade jag specialversionen på cdjapan häromsistens (trodde jag bränt chansen att få tag i den) och i fredags kom äntligen paketet fast jag hann inte hämta ut det förens igår kväll. Har bestämt mig för att investera i ett musikköp i månaden framöver och detta blev aprilbeställningen! (^_^) Guud det är helt sjukt bra! Hur kunde jag ha glömt det? Världens sötaste pôjk! Rekommenderas! ♥

2 kommentarer: