9 maj 2014

Fredagsfräckt

Rubriken är vad jag är på väg till just nu. En kompis har bjudit in till lite fredagshäng och döpte evenemanget till fredagsfräckt på facebook. Haha! Annars har jag inlett kvällen med att träna. Har äntligen blivit tre pass på friskis denna veckan! Får se om det inte blir ett varv i elljusspåret på söndag också. Ska springa vårruset om 1,5 vecka. Nummerlappen kom hem i brevlådan igår!
Kvällens lock blev riktigt GAL... Linne från yumetenbo, topp från me Jane, skärp från d.i.a., kjol från mango och skor från vagabond. Min hyllning till favorittidningen egg. Såg ryktas att den lägger ner för en vecka sen på universal doll ...och ikväll läste jag det på Mami Koshikawas blogg. Jag sörjer. egg var och är den bästa gal-tidningen. Kommer vårda mina nummer ömt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar