4 juni 2014

Födelsedagsfirande!

Oj de senaste två veckorna har varit ganska hektiska. Mycket på både jobb och fritid. Igår var det i alla fall min födelsedag! Jag var hemma i Karlstad i helgen så firandet började så smått i lördags kväll. Min mamma och hennes man bjöd mig på middag på munken! Gott! Men jag var så mätt efteråt att jag typ rullade fram...


Förrätt: Stekt ost (tror det var camanbert?) med grillade päron.


Huvudrätt: Grillad halloumi med stuvad spetskål. Så gott!


Efterrätt: Kaffe och äppelkaka med glass!


På söndagseftermiddagen blev jag presentad och sen fikade vi i trädgården med budapeststubbe!


Det är ju inte riktigt födelsedag utan någon sorts tårta... Så igår på själva dagen åt jag den här lilla gulliga hallonpajen som jag köpte på maxi. Inte riktigt tårta men close enough.


När jag kom till jobbet hade en av mina gulliga arbetskamrater varit och ställt lite pelargoner på mitt skrivbord! Tack!


Och här är vad jag fick i födelsedagspresent. Borrmaskin/ skruvdragare med extra bits och borr, två romaner, en spargris och presentkort på H&M. Dessutom fick jag en hel del gratulationer via telefon, sms och facebook. Tack så mycket allihop! På lördag ska jag avsluta firandet genom att öla lite med min bror och några vänner. Hoppas vädret blir lite bättre till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar