21 juni 2014

Midsommarafton

Nu ligger jag i kökssoffan på min pappas ex lantställe. Vi har firat midsommar här ihop alla mina syskon för första gången på fem år! Så himla mysigt! Dessutom bjöd vi hit ett syskonpar barndomsvänner som vi inte träffat på 16 år!! Var skitkul att träffa dem igen. Enda smolken i bägaren är att jag är jätteförkyld, lite hängig och supersnuvig...
Igår for vi över till Ransäter och tittade på värmlänningarna. Var kul att se vilka förändringar de gjort i spelet i år. Jag hittade boken också, minns att jag lånade den på skolbiblioteket som liten. Det är en släkting till mig som gjort illustrationerna. Hittade roliga meddeladen på toaletten i ransäter också!
Min midsommarlook var med tjocktröja och fuskblomsterkrans. Kvällen avslutades med att plocka 7 sorters blommor under tystnad. Men jag vet inte om jag drömt om min prins... kommer ju aldrig ihåg vad jag drömmer. Nu börjar folket vakna här och det blir dags att fixa frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar