25 maj 2012

Casual friday & other random outfits

Med den värme som varit idag har jag bara haft på mig shorts och linne. Känns helt fantastiskt att kunna vara så lättklädd när man går till jobbet på morgonen. Var dock tvungen att ha med mig tröja att sätta på mig på kontoret. För mycket luftkonditionering! (>.<)


teresian idag. Linne:Gudrun Sjödén, shorts: H&M.


Ovan hur teresian såg ut i tisdags. T-shirt: H&M, hängseljeansshorts: Monki och spetsstrumpbyxor: Lindex.

Tänkte att jag skulle passa på att lägga upp några klädkombinationer som jag var nöjd med från april också. Bara för att jag var lat och inte bloggade betyder ju inte att jag inte hade kläder på mig. Haha!



Topp och byxor: H&M, skor: Vagabond.


Cape: Ank Rouge, jeansshorts: H&M, spetsleggings: Lindex, stövlar: Din Sko.


Jumper och shorts: H&M och strumpbyxor: Lindex.

Ni får ursäkta den crappiga bildkvalitén. Har inte riktigt kommit på något bra ställe att fota outfits på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar