26 maj 2012

I städtagen

Har flängt runt och städat i lägenheten hela dan idag. Det är långt ifrån klart men jag har ialla fall lyckats få till hallen någorlunda. Äntligen hängt in alla vinterjackor, mössor och vantar i garderoben. Har dessutom monterat ihop en skohylla att ha mina skor i! Mitt i städtagen hann jag med en liten kaffepaus också. Koppen är köpt på second hand. Fick dem av lilla mormor! Känns som att den passar årstiden. (^^)


Nedan jag idag. Är himla varmt i min lägenhet nu, den ligger ju högst upp i huset precis under taket så jag har klätt mig så luftigt jag kunde. Lite marin känsla. Topp: Rut m.fl., shorts: H&M och bälte: LDS.


Nu ska jag fara till min mammas sommarstuga och titta på eurovision med henne! Har bakat muffins med rabarber och vit choklad till henne också. Det är ju trots allt mors dag imorrn! Önskar alla en fortsatt trevlig helg och att alla mammor får riktigt många kramar imorrn. (^_^)


2 kommentarer:

  1. Haha, jag gör typ samma sak här hemma! Eurovison med mamsen! ; )

    SvaraRadera
  2. Heeeeej sötnos!!! Just nu har jag en VECKANS BLOGG tävling där du mer än gärna får vara med!!! Så kika in hos mig och anmäl dig innan det är för sent!! Puss & Kram från mig!<33
    ------------> http://meramode.blogg.se

    SvaraRadera