20 maj 2012

Lille bror fyllde år

Igår firade jag min lillebror som fyllde år. Jag fick upp honom till slut och så åkte vi in mot stan. På tåget mötte vi upp med styvsyskonen också. Sen släpade jag med dem en tur på stan, ville ju passa på och besöka Sun Ai och SF-bokhandeln när jag hade chansen. Köpte lite japanska tidningar och två delar av Black Bird. Nedan en liten bild på mig igår, körde gyaru fullt ut med cirkellinser och högklackat hela dan... (^.^) Min syster tyckte mina ögon såg väldigt skumma ut. Haha.


När vi var färdiga med affärsbesöken inhandlades det matsäck och så sökte vi upp en trevlig park med ett blommande körsbärsträd i. För min del blev det sushi och ramune med melonsmak! Yummy!





Skulle gissa att trädet är ett 'Fugenzo' eller möjligen ett 'Kanzan'. Det hade en förfärligt ful ympstam men vad gör väl det när det blommar så fantastiskt! Kvällen avslutades sedan med hyrfilm och soffhäng hemma hos brorsans flickvän. Jag tror han var nöjd med sin födelsedag! ♥

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är alltid gott med sushi! Men de glömde att byta ut min jätteräka fast jag bad om det... (>.<)

      Radera