15 november 2011

Kallt väder och paket!

Idag har det varit kallt, minusgrader, frost och strålande solsken. Jag tog en uppfriskande långpromenad hem efter ett mycket viktigt möte jag hade i förmiddags. Vill inte riktigt säga mer nu...


Jag har på mig en stickad klänning och med grå jumper under, bägge från H&M. Hann till och med platta håret lite imorse. När jag kom hem blev jag själaglad eftersom det låg ett litet paket till mig i brevlådan!


Suprise, suprise! Det kommer från japan igen! Är faktiskt förvånad över att det kom redan. Jag gjorde en beställning från Ichibankao förra måndagen. Jag har aldrig beställt därifrån förut men tycker att det var helt ok. Det tog dem fyra dar att skicka iväg paketet men sen kom det i rekordfart. Är jätteförvånad för jag fick mailet att de hade skickat det i fredags och så kom det idag. Snabbt!
Paketet innehöll...


Två förpackningar Diamond Lash och en Diamond Nose Makeup! Har beställt fransarna glamourus eyes från den lila lady series och underfransarna feminine eyes från den ljusrosa pure series. Bilder när jag använder dem kommer dyka upp såsmåningom. De lila kommer bli mina partyfransar, de är för stora för att ha bakom glasögonen... (^^;) Är nyfiken på underfransarna också, tror att jag kommer kunna använda bitar av dem till vardags också.


Sen beställde jag också något jag varit sugen och väldigt nyfiken på hela sommaren. Diamond nose makeup! Det är skuggor för att framhäva och skulptera näsan. Två bruna som används på sidorna och en highlighter för näsryggen. Jag beställde den ljusare varianten princess nose. Kommer försöka recensera den när jag använt den lite mer.
Fransarna och näsmakeupen kan beställas här. Det mesta av gyaru-sminkmärkena går att hitta under misc products och others.

2 kommentarer:

  1. Gud vad roligt, du får berätta hur produkterna funkar, man kanske skulle ta sig en närmare titt då! ; )

    SvaraRadera
  2. Överfransarna är skithäftiga! Är inte helt hundra på näsgrejen än men fortsättning följer... :P

    SvaraRadera