19 november 2011

Lördag på stan

Har varit ner på stan med mor och hennes man idag. Mest gått runt och fixat med lite adventspyssel och så. Känns att julruschen har börjat, det var rätt mycket folk på stan. Vi avslutade med att fika på Royals bakficka. Jag åt en chokladbakelse! ♥


Det har blivit lite varmare igen. Jag undrar när kylan och snön tänker komma... Det börjar ju bli så förbenat mörkt. (>.<) Är klädd i jumper och shorts från H&M idag.


Tänkte jag skulle försöka visa en närbild på min sminkning idag också. Använder mina gamla diamond lashes på överfransarna, men har två bitar av de nya underfransarna som jag fick häromdan på mig ute i ögonvrårna. Är riktigt nöjd med resultatet! De är inte längre än mina egna underfransar med gör så att det känns som mer volym under ögonen. Använder två bitar till vardags men kommer nog prova att ha alla fyra bitar under till fest. (^_^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar