31 december 2012

Gott Nytt År!

Nu har jag åkt hem till min styvbrorsa för att fira nyår med honom och hans mamma. Vi kommer nog inte hitta på nåt speciellt precis men det blir väl till att titta på lite fyverkerier ikväll! Tyvärr så blev det ingen countdown med Ayu i år eftersom hon inte livestreamade det på ustream i år. Verkar som att hon streamar det på nåt sorts japanskt nätverk dock...


Så här ser jag ut ikväll. Öronmuffar: Accessorize, halsduk: stickad av mamma, jacka: Ingni, stövlar: kmb.



Och när jag kommit ur ytterkläderna! Spetstopp: Lindex, kjol: Bikbok, bälte: Yesstyle, strumpbyxor, Lindex.
Det har varit väldigt poppis med så kallade tatoo tights på den japanska modescenen i höst och det här är det närmaste jag hittat i en svensk klädaffär. Tycker att de är rätt snygga faktiskt!


Nyårssminkningen! Idag blir det fake hela vägen... Cirkellinser, lösfransar och löshår. Har äntligen vågat prova att locka mitt löshår som jag köpte i höstas. Och det funkade faktiskt jättebra! Känner att jag har ett hår med riktiga glamourlockar ikväll! Så nu är det bara att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År! Vi ses 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar