3 maj 2013

Sköna maj!

Idag gick jag ut på lunchrasten och drack mitt kaffe på maten på innergården på jobbet. Tyvärr blåste det rätt mycket och var inte så skönt och mysigt som det såg ut innifrån. Upptäkte iallafall att det står något sorts prydnadskörsbär på gården, så nu har jag något att se fram emot till varmare kafferaster.

Nedan jag idag: kofta:Gina tricot, klänning & strumpbyxor: Lindex, ballerina: Skopunkten.


På första maj körde jag ljust och vårigt: klänning (som kjol) och topp: H&M. Skor: kommer ett inlägg om dissa så småningom... Jag fick hem dem för några månader sen och har fortfarande inte använt dem ute. Bytte till ett par ballerina när vi skulle ut så inte bror min blev galen på mitt trippande... Hihi!


Maken blev ljus och vårig den också med fransar både uppe och nere. ^^



Nu ska jag skutta iväg till affären och handla lite mat. Undrar vad man ska äta ikväll? Alltid lika jobbigt att bestämma, haha! Sen hoppas jag att jag får tag på delar av min flamingoflock... Vi har viktiga saker att bestämma! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar