6 januari 2012

Flytt pågår!

Oj denna veckan har varit rätt hektisk. Jag är mitt uppi min flytt till egen lägenhet. Det är första gången på 4 ½ år som jag ska bo själv i en egen lägenhet igen. Kommer att bli en konstig omställning att inte ständigt ha folk som man kan prata med omkring sig. Men det är rätt så trevligt också, känns sjukt roligt att få inreda stället precis som jag vill! Förvänta er en hel del inlägg om möblering och taveluppsättande i vår. (Anar att jag kommer bli stamkund på Ikea ett tag framöver.)
Igår var jag och stökade i lägenheten nästan hela dan, det är så mycket att packa upp så att jag nästan inte vet vart jag ska börja. Jag fick i alla fall upp gardiner och adventsstjärnor för att öka mysfaktorn och få det att se lite mer bebott ut! Jag älskar min stjärna och ängel och ville absolut sätta upp dem även om de bara kommer vara uppe i en vecka. Gardinerna med blå äpplen är nya och aldrig använda förut. Hittade dem i billiga lådan på Obs i somras. Imorgon flyttar jag dit på riktigt och ska börja bo där. Känns jättekonstigt. Och på måndag börjar jag mitt nya jobb! Nervös!!



Förhoppningsvis ser rummen lite bättre ut nästa gång jag skriver! Får se hur länge det dröjer innan mitt internet är uppkopplat...

3 kommentarer:

  1. Hörde om ditt nya jobb av Ylva, hoppas du kommer trivas där! Ladda upp bilder så fort du kommit igång och inrett hela lägenheten!Ska försöka uppdatera hos mig också... ^^; Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hittade tillbaka till din blogg efter att adressen försvann på min gamla dator (har en ny nu)! Hoppas att din första dag gick bra, saknar dig massor!

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka Sukie! Jag saknar dig massor också! Blev inte alls avis när jag fick höra att du får besök framöver. Vill också ut och resa! >.<
    Jag ska försöka uppdatera om lägenheten någon dag också. Det är fortfarande rätt stökigt... Ni känner ju mig. :P
    Ser fram emot Lojsans uppdateringar också! ;)
    Kramar till er båda!!

    SvaraRadera