2 januari 2012

Nytt år!

Nu är första dagen på 2012 till ända och jag har gjort det som brukar vara lämpligt att göra på årets första dag: slappa och umgås med folk man tycker om!
Nyårsafton firades rätt lugnt. Vi började med att titta på Ayus nyårskonsert på eftermiddagen. Det var bra som alltid, kanske inte den bästa konserten jag sett med henne men ändå bra. Stämningen var på topp när vi räknade ner till det japanska tolvslaget. (^_^) Vårt eget tolvslag firades sedan med att titta på raketer från utsikten på det närliggande berget!
Självklart piffade jag mig lite också, man måste ju ta tillfället i akt! Jag använde min gamla glitterklänning från vila. Tänkte att om det är nån gång som den passar så är det väl till nyår! ☆


Sminket nedan. Jag försökte göra ögonen lite större på klassiskt gyarumanér med att sota ögonvrårna och placera underfransarna lite nedanför. Jag blev faktiskt rätt nöjd. Jag tycker det funkar bra som partymakeup. Ska fortsätta experimentera. (^o^)


3 kommentarer:

  1. Ah, Teresia! Tänka sig att jag skulle hitta till dig via Linns 'I´m turning japanese' Kul! Gick ju på Örebro konstskola samtidigt (om du minns mig).. tyckte jag kände igen dig på bilderna, haha!

    SvaraRadera
  2. Älskar ögonfransarna du har här! Är det diamond? Kramar!

    SvaraRadera
  3. @Johanna: Det är klart att jag minns dig! Världen är allt bra liten...

    @Lojsan: Klart att det är diamond! ;) Är de som jag beställde i höstas. Får komma ner och använda dem på Alnarp i vår när jag tjänat pengar så du får se dem lite bättre! ;) Kramar!

    SvaraRadera