24 januari 2012

Jobb

Hoppsan, nu har jag plötsligt tagit semester från bloggen i två veckor. Det är inte klokt vad det gått fort, jag har redan jobbat i två veckor. Jag börjar komma in lite mer i jobbet nu och det känns rätt bra. Vissa saker känns fortfarande lite oklart men det är väl som det ska. Jag tror i alla fall att jag börjar första vad som förväntas av mig. Och så har jag snälla arbetskamrater, en nog så viktig faktor. Och så är det faktiskt svårt att inte trivas när man har så vackra arbetsplatser! Nedan är ett litet axplock med bilder tagna under de två senaste veckorna från en del av de kyrkogårdar jag jobbar med.





Vädret har växlat från snö till barmark och från dimma till strålande sol. Den sista bilden är dagsfärsk. Idag var jag ute och inventerade i snö, -5 grader och strålande solsken. Inte illa, fast jag behöver öva mig på vinterkvistarna... (^^;)
Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp till nya äventyr imorgon. Hoppas jag tar mig i kragen så det inte dröjer lika länge tills nästa inlägg. Slutligen lilla jag idag. Bilderna är tagen med min nya jobbmobil. Måste säga att den tar rätt bra bilder ändå även om jag inte är riktigt sams med den än...

1 kommentar:

  1. gud vad fint du har det, fotot i dimman var supermysigt! Haha, jobmobil? Låter både lyxigt och vuxet måste jag säga! Den tar ju bättre bilder är min digitala!

    SvaraRadera