26 januari 2012

New boots

Ikväll har jag varit ute på välkomst-öl med min chef och två av de andra tjejerna på kontoret. Jätte trevligt!
Detta gav mig äntligen tillfälle att premiäranvända mina nya stövlar! Jag har haft dem i några veckor men inte använt dem förens nu. Det är de som jag hittade på mellandagsrean och verkligen, verkligen ville ha. Sagt och gjort gick det en del julklappspengar till detta ändamål... (^ ^;) Men visst är de fina?


Man kan antingen ha dem höga så de går upp över knät, eller nervikta under knät. Idag var det rätt skönt att dra upp dem när jag gick hem i kylan. De är lila, kanske lite svårmatchat men de var faktiskt mycket snyggare i lila än svart. Nedan är en lite bättre bild på färgen.


Utifrån stövlarna fick lila bli kvällens färg. Jag hade tom lila ögonskugga, totalt övermatchat... Haha! Jag har alldeles för få tillfällen att klä upp mig nuförtiden... Måste se till att göra något åt det snart... Men nu är det hög tid att sova så jag orkar upp imorrn för att förtjäna lönen som gått in på kontot idag! Yay! ☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar