31 mars 2012

Förkyld

Jag har varit trött och hängig hela veckan och nu har förkylningen äntligen brutit ut. Men nu sitter jag i min nya soffa som jag köpt på ikea idag och skruvat ihop ikväll! Bild kommer (förmodligen) imorrn när det blivit ljusare. För att göra saken ännu bättre tittar jag på upplösningen av konståknings-vm! Jag älskar att titta på konståkning, det är nog den ända sport som jag verkligen nördar in mig på...


Jag fick hjälp av min snälla mamma och hennes man att frakta hem soffan från ikea och så passade de på att bjuda mig på middag när vi ändå var där. Det blev lax och sen prinsessbakelse till efterrätt! ♥

1 kommentar:

  1. Mmm, älskar IKEA och dess mat. Det är vekligen en upplevelse att åka dit! : D
    Hoppas allt går bra och att du bärjar få ordning på saker och ting!

    SvaraRadera