26 mars 2012

Resdag

Nu sitter jag återigen i första klass på tåget hem. Känns oerhört lyxigt... en liten stund iallafall. Har två byten idag och kommer inte ha Internet sen, men jag tänkte att jag skulle hinna slänga in ett litet inlägg mens jag kan! Jag är på väg hem efter en mycket välbehövlig helg hos Lojsan och lite andra gamla korridorsgrannar nere i Skåne. Har varit jättekul att se alla som var där igen! ♥


Jag idag i ny skjorta från Vero moda tror jag. Köpte den på axelssons när jag var hemma och hälsade på mamma förra helgen.


Gick all in med sminkningen bara för att jag är ledig och hade tid. Vet inte om det var så smart att sätta cirkellinser på mig för jag känner redan att de svider lite...


Jag ska skriva mer om helgen när jag kommer hem senare, men ni kan få en liten tjuvkik på mina naglar iallafall. Temat på festen i lördags var Afrika, så jag gick som africa gyaru med leopardmönster på naglarna. ^^

2 kommentarer: