13 mars 2012

Snön...

...är som bortblåst! Känns konstigt att tänka sig att det såg ut så här utanför fönstret när jag vaknade i torsdags.


I eftermiddag var det 15 grader när jag kom hem!! Nästan sommarvärme. Jag promenerade ut på stan ett tag och införskaffade ett par nya solglasögon på lindex. Det är de första vanliga solglasögon jag köpt på jag vet inte hur många år (brukar vanligtvis använda mig av mina slipade), men jag insåg att jag nog behöver ett par vanliga också när jag gick på stan med linser i lördags. Jag gillar dem men jag vet inte hur långa fransar jag kommer kunna ha på mig under dem... (^^;)


Nedan en svart-vit teresian idag! ^^


Igår fick jag ett fint och blommigt vykort från lilla farmor som är på sin årliga vinterresa till gran canaria. Det sitter nu på kylskåpet och ger mig aning om varma sydliga vindar. Jag hoppas att det varma vädret fortsätter här också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar