14 mars 2012

Sushi!

Bestämde mig för att göra sushi till middag idag! Blev bitar med gurka och avokado. Gott! När jag skulle rulla ihop dem upptäckte jag dessvärre att jag glömt nåt... ingen wasabi hemma! Det fick gå bra ändå...


Äter sushi med mina Hello Kitty sushi-ätpinnar. De har ju fiskar på sig! (Även om mina bitar idag är fiskfria...)


Nedan jag idag som letar bland mina kokböcker. Har på mig en gammal pucci-inspirerad tunika från H&M som jag hittade när jag plockade upp mina kläder ur flyttkartongerna häromsistens. Som ni ser finns det fortfarande kartonger kvar att packa upp, men det är lite kul när man hittar kläder som man totalt glömt bort. ^^


Just nu sitter jag och gör nya naglar till en fest nästa helg. Temat är afrika och då känns det passande med leopardmönstrat...


Insåg att jag aldrig la upp bilden på mina förra naglar som jag hade när jag var till sthlm. Den ville inte ladda upp sig förra gången, men nu så! Naglar! ☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar