5 mars 2012

Spetsklänning

Förra lördagen var jag som bekant och hälsade på bror min i sthlm. Eftersom även syr min bor i sthlms-trakten och jag aldrig sett hennes nuvarande bostad åkte jag på lördagseftermiddan hem till henne på visit. Hennes hem är ganska litet och verkligen compact living men ändå mycket trivsamt ordnat. Jag blev bjuden på mycket god linssoppa! ^^
Sen var det dags att piffa till sig och sticka iväg till en bekants födelsedags-fest. Det blev en riktigt trevlig kväll! Hade på mig en splitter ny spetsklänning som jag hittade på H&M dagen innan. Den är perfekt! Har letat efter en sen i somras och så hängde den bara där!





3 kommentarer:

  1. Super söt! Gud vad du fick till håret bra! ; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Jag har börjat lära mig hur jag ska göra nu. Ska lära ut knepet när jag kommer på besök! ;)

      Radera
  2. DU är så fin! Jag gillade det svarta exemplaret men den fanns inte i min storlek här i Bologna :(

    SvaraRadera