11 juni 2012

Blomsteräng

Till min stora glädje har jag de senaste veckorna följt rabatten på gården utanför min port. När jag flyttade in i vintras såg den inte mycket ut för världen och jag hade inga större förhoppningar. Till min stora förvåning har den lilla rutan nu förvandlats till en riktig blomsteräng med både prästkrage, blåklint, lupin och akvileja!


En liten humla surrade runt i lupinerna... ♥




Teresian idag i stickad klänning från H&M, tights från gina tricot och ballerina från Skopunkten.


Så här kommer en bild på ytterligare några rätt nyinskaffade älsklingar. Köpte för några veckor sen två par nya ballerina på Skopunkten, ett par svarta och ett par blå! Älskar ballerinaskor, speciellt av den klassiska modellen med liten rosett på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar