7 juni 2012

New darlings

Lovade ju häromdan att jag skulle börja lägga upp bilder på mina senaste skoinköp så här kommer de första. Fick syn på dem på din skos hemsida häromsistens och blev kär i dem ögonblickligen så när jag var hemma och gick på stan i lördags slog jag till. Visst är de snygga?


Tror att jag kommer att använda dem en hel del i sommar. Prämiäranvände dem ikväll när jag gick och handlade. Känner dock att jag nog kommer behöva ha lite plåster redo innan jag gått in dem... (^^;)


Jag ikväll. Tröja: Forever21, jeans: Lindex och skor: Din Sko. Tänk vad ett par snygga skor kan göra för att höja en tråkig jeans&tröja vardagsoutfit!


Var på apoteket och doc morris och köpte ansiktskrämer på väg till affärn. En bra solskyddskräm är ett måste när man jobbar så mycket ute på sommarn som jag kommer göra. Jag brukar vilja ha en speciellt för ansiktet också då de brukar vara lite mindre feta och kladdiga än de vanliga. Vichy-krämen köpte jag för att den ansiktskräm jag använder som nattkräm just nu håller på att ta slut. Har inte testat den förut så det ska bli spännande att se hur den är...
När jag handlade på Ica fick jag ett paket för att jag fyllt år. När jag kom hem och packade upp det visade det sig innehålla...


...ett set med fyra champangeglas! Tack Ica! Nu borde jag ju förstås ha party med bubbel så att jag får användning för dem... Första problemet blir dock vart jag ska göra av dem... Det är fullt i mina köksskåp! (^^;)
 

På tal om mitt hem så lovade jag för evigheter sen att jag skulle visa bild på min soffa som jag köpte i vintras/våras. Så här är den nu, min älskade rosa manchestersoffa! Väldigt mycket teresian! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar