14 juni 2012

Same, same but different...

Oj oj klockan är över 1 och jag borde sova för länge sen. Men det är det vanliga problemet, jag är för trött när jag kommer hem från jobbet och typ halvtupplurar lite och sen är jag pigg igen när jag borde sova... Har ikväll lagt fram en stor hög med kläder, skor och diverse sminkprodukter inför uppcon! Tre dagar kräver ju självklart 3 olika coordinates. ^^ Igår och idag har jag använt en skjorta som jag från början trott att jag skulle ha på uppcon, men så har jag gått och införskaffat en del nya kläder på sista tiden så det vart inte så. Köpte den i vintras och är jätteförtjust i den. Älskar att den går att variera med de insydda flärparna som gör om designen på den.


Tisdagens teresian. Skjorta: Veromoda, tights: Gina Tricot och skor: Converse. (Flärpar inte uppknäppta.)


Onsdags-teresian. Samma skjorta (flärpar uppsatta), jeansskorts: Lindex och skor: Kawasaki.


Blev överraskad på jobbet idag med de här fina örhängena. Vi hade personalsamling för första gången sen jag fyllde år och mina söta kolleger i det arbetsgänget hade skramlat ihop till en present till mig! Tydligen är de gjorda av en smyckeskonstnär från bygden. Gillar att de är så färgglada men ändå har viss elegans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar