12 juli 2013

Bling och fredagslyx

Ikväll har jag suttit på balkongen i värmen och ätit middag och lyxat med alkoholfritt rosébubbel. Måste ju fira att det idag är 1 månad kvar tills jag far till Japan!! Längtar!


 Nu är det dock äntligen True blood på tv! (Ja, jag är så gammeldags så jag väntar tills den textade versionen går på tv.) Hade helt glömt vad bra den serien är!


Så nu lite outfits. Så här ser jag ut idag! Tröja: Zara, kjol: H&M, skor: Din Sko.


Gårdagens. Långklänning: köpt nånstans i Sthlm, skor: Kawasaki.


Onsdagens. Klänning: Whoops, tights: Gina tricot, skor: Kawasaki.


I onsdags kväll hittade jag mina grejer för att blinga mobilen i en flyttkartong. Jag blev typ eld och lågor och hade en riktig pysselkväll! Jag började med att reparera pyntet på min gamla SonyEricsson, det hade som ni ser börjat trilla av rätt mycket från den och eftersom den är gammal och inte har något löst skal så är det bara att reparera.


Före...


...och efter!

Den uppmärksamme kanske sett att jag skaffat ett skal till min jobbtelefon. Beställde det från skal-man.se De har ett jättestort sortiment till olika telefonmodeller och jag fick skalet i brevlådan dan därpå. Jag beställde ett turkost för jag hade en speciell påse pynt i åtanke, en som jag köpte på förra årets UppCon med pynt i blå toner.


Före...


...och efter! (Utan blixt.)


(Med blixt.)


Det är alltid så svårt att fota det så att känslan verkligen kommer fram men jag blev iallafall väldigt nöjd med resultatet! Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar