27 juli 2013

Minigolf

Förra fredagskvällen var jag för att citera min styvbrorsa och spelade "gammel gölf med gamla syskon". Hihi!


Brorsan gick på semester och eftersom jag behövde till Ikea så åkte jag och hälsade på honom på fredan. Vi åkte till Kristineberg där de fixat nya minigolfbanor i sommar. Hela stället är inklätt i konstgräs och har små betongböcker utställda med citat från kända svenska författare. Väldigt stilfullt! Det finns också en kiosk som säljer både mat, fika och alkoholhaltiga drycker. Känns som att stället passar både barnfamiljen och den förfestsugna! ^^


Jag chockade mina bröder med mina golfskills, men efter halva rundan började det gå utför med flytet. Jag slutade iallafall med hedern i behåll oavgjort på samma poäng som brorsan. ^^


Idag ska jag fara söderut i landet över helgen och hälsa på en gammal kompis som fyller år. Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar