11 juli 2013

Nyklippt i Jeffrey Campbell

Så jag trodde jag skulle lagt upp detta igår men så vart det inte. Jag var hur som helst och klippte mig igår! Såå skönt! Inga mer kluvna toppar! Det blev typ samma frisyr fastän klippt efter mittbena denna gång. Blev ju lite kortare också eftersom jag inte hade klippt mig sen i augusti (!) förra året. Jag har fortfarande inte helt vant mig vid att ha mittbena igen, något som jag hade hela tonåren... Men jag har börjat exprimentera och variera benan lite vilket känns kul. Nog pratat. Så här blev det!


Stor skillnad mot risbollen jag hade på huvudet när jag gick till jobbet på morgonen.


Riktig dramaqueen, hehe. Solglasögon: Lindex, tröja: Zara, kjol: Indiska och flipflop: Accessorize.


Det var himla varmt i tisdags så tröjan försvann rätt fort. Hade top från H&M på mig under. Måste bara flika in en liten grej om kjolen också. Den är urgammal. Jag hade den på högstadiet! Hittade den hos mamma för nån vecka sen. Resåren var paj men det har jag fixat, så nu är den tip top igen! Älskar att fynda i min egen garderob! Det har sina fördelar ibland att vara dålig på att göra sig av med saker...
Exakt  samma outfit hade jag i lördags, sånär som på skorna...


Då såg jag nämligen ut så här. Jag har hintat skorna förut men i lördags var första gången jag hade dem utomhus...


  

Mina Jeffrey Campbell Lita Crochet i färgen Ivory tan. Jag beställde dem hos Henry Kole när de hade rea i februari tror jag men har inte använt dem förän nu... Så jag trillade dit och köpte mig ett par jag också till slut. Har sett på flera ställen att folk tycker att de är väldigt bekväma. Jag tror att jag egentligen borde ha haft en storlek större, för mina trycker ovanpå tårna, men jag orkade aldrig skicka tillbaks och byta och nu är det ju rätt sent påtänkt. Så mitt omdöme är att det inte är de bekvämaste högklackade jag har, men de är ganska lätta att gå i. I och med att det är kängor så sitter de på fötterna och blir väldigt stadiga.


Att beställa från Henry Kole var annars inga problem alls. Om jag förstått saken rätt så är de officiell återförsäljare. Skorna kom väl förpackade med DHL. 

Den söta skokartongen!

Välförpackade skor.

Och så här ser de ut i närbild! Älskar spetsen.

  

Jaha, och sådär säg jag ut vid premiäranvändningen i februari. Får väl se när jag använder dem härnäst, är lite i valet och kvalet om jag ska ta med dem till japan eller inte... Får se hur det blir.
Nu är klockan jättemycket och jag måste sova. Jag har suttit och pysslat med spännande saker hela kvällen, med vad får ni se nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar