22 mars 2014

Shoppinglördag i sthlm

Jag började den här lördagen superduktigt. Ställde klockan och gav mig ut i spåret och sprang! Det är något jag aldrig varit duktig på och än så länge orkade jag bara korta spåret på 2,3 km. Får ligga i, ska ju springa vårruset maj!
Sen för jag hem, åt frukost, gjorde mig i ordning och tog tåget till sthlm. Efter en hel eftermiddag med shopping sitter jag nu åter på tåget på väg hem. Nu med hela sätet bredvid mig fullt i kassar. Har bland annat köpt serier, bh:ar, mjukisbyxor att träna i och shakiras nya album som släpptes igår!
När fötterna blev för trötta hittade jag en sushi-restaurang på en lugn gata. Enkelt, men trevligt ställe med helt ok sushi. Insåg att jag nog ätit där förut, men det var säkert typ 7 år sen!
Jag avslutade dagen med en vanillalatte och cookie på starbucks. De har ju öppnat på centralen nu. Måste dock säga att jag fortfarande tycker att espresso house gör den godaste latten, starbucks är lite överskattade. Önskar att de sålde den fantastiska matchalatten de har i japan. Då skulle jag bli storkund!
P.s. Ursäkta fotospamet på dagens outfit. Hade lite kul i cubus provrum, de är så bra, ljusa med en hel soffa! Har på mig det stickade setet från yumetenbo. Premiäranvände det vid pappas födelsedag för två veckor sen men tog aldrig nån bild då. Nu fick ni desto fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar