20 mars 2014

Vårdagjämning!

Hoppsan. Blev visst en liten bloggpaus på två veckor igen.. Tänkte jag skulle börja med att posta några bilder jag hittade i mobilen. Den här bilden försökte jag mobilblogga förra veckan, men av någon anledning så gick det inte...


Det var sånt fantastiskt vårväder ute att man inte ville gå in efter lunchpromenaden... Krokusarna var såå fina! Sen kom vintern tillbaka...


 Den här tog jag igår kväll när jag kom hem från träningen. Var jättefint ute med all snö, men jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna... för nu töar allt bort igen dagen efter. Värsta slasket! Två dm snö som ska smälta bort på en gång. Tack och lov blir det iallafall ljusare! Yay för vårdagjämning! Älskar att det är ljust när jag vaknar och att det fortfarande är det när jag slutar jobba!


teresian idag! Fick för mig att använda vågtången imorse. Kofta: Gina tricot, kjol: H&M, jumper: Only.


Hittade den här roliga bilden i mobilen också! Var på väg tillbaks från tvättstugan sent en kväll häromveckan. Vilket påminner mig om att jag strax ska ner och hämta tvätten. Har äntligen gått igenom bilderna från attitude-mässan för två veckor sen, så inlägg om den kommer om en stund! Nu tvätten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar