11 november 2011

111111

Insåg när jag hade skrivit det förra inlägget att idag är det coolaste datumet på hela århundradet. 111111. Bara samma siffra, unikt. Det händer inte igen förens om ytterligare hundra år och då lär inte jag och de flesta av er som kanske läser detta vara i livet längre. Så passa på och njut av dagen! (^^)
Det är verkligen november nu. Kom nyss in från en liten promenad och nu är det helt nermörkt ute. Tänkte att jag skulle tagit lite kort på hösten, men så dog kameran (som vanligt). Lekte lite med sepia-effekten i mobilen istället...




Inte nog med att det blir mörkt tidigt, nu börjar det bli kallt också. Måste nog börja med dubbla strumpbyxor när jag har kortkort på mig... Nu sitter jag i alla fall och värmer upp mig med kaffe med vaniljsmak och chokladkolakakor som jag bakade häromdan! De blev grymt goda! (^^)b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar