16 november 2011

Fika hos farmor

Det kalla vädret fortsätter, idag var det rimfrost på träden! Jag fortsätter därför på temat stickade klänningar. Idag matchade jag med strumpbyxor med små hjärtan från H&M, klänningen är köpt i harajuku. (^_^)


Sen for jag ner till stan och var förbi och fikade hos farmor och farfar. Farmor var så söt och hade gjort tårta med marängbotten och färska jordgubbar till mig! Färska svenska jordgubbar i november är rätt fantastiskt när man tänker efter. Goda var de också! (^_^)
Fick en liten blombukett som grattis till examen av dem också! Röd och höstig, jättefin!


När jag ändå var på stan var jag in på Åhléns och kollade. De hade fått in den prickiga klänningen jag pratade om häromsistens i min storlek! Den passade så himla bra så jag kunde inte motstå att köpa den. Såå söt! Vet inte riktigt när jag ska ha den dock... (^^;)
Hittade bilden här på Åhléns hemsida.

1 kommentar:

  1. Tänker inte ens börja med hur avensjuk jag är på din harajuku klänning! Luv!

    SvaraRadera