10 februari 2012

En fredagskväll

Det är redan fredag igen. Igår hade jag jobbat en månad, sanslöst vad snabbt det går. När jag kom hem från jobbet satte jag mig och bläddrade i en gammal SCawaii-tidning som jag köpte i Tokyo förra hösten. Jag hittade ett sminkreportage, blev inspirerad och började exprimentera och så såg man plötsligt ut så här...


Har använt dubbla fransar upptill eftersom de jag satte på först blev lite klena till underfransarna. Skulle vilja ha nån typ av "partial lash" att använda när man vill ösa på lite extra. Sen gick jag och handlade med min fredagssminkning. (^_^) Det blev lite enkel wok till middag idag, orkade inte göra något mer avancerat.


Sitter nu och funderar på om jag ska äta det fantastiskt söta äpplet jag hittade i affären eller om jag ska spara det till på tisdag... ♥

2 kommentarer:

  1. Haha, vad snyggt! Lösögonfransar har till och med börjat smyga sig in i min vardag nu! ; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis! ;) Och de smyger sig ur min, jag orkar allt mer sällan nu när jag måste börja tidigt hela tiden. De är inte så praktiska när man är ute och jobbar i kylan heller... :P

      Radera