21 februari 2012

Fettisdag

Idag är det den fetaste dagen på året. Haha! Nä men skämt åsido så har jag faktiskt ätit både semla på jobbet (min snälla chef bjöd!) och egenbakad nu ikväll! Min egen blev nog snäppet godare! Köpta semlor har ofta på tok för mycket grädde i sig...

Min egen semla!

Det börjar äntligen bli lite varmare ute också! Väldigt skönt att inte behöva använda de tjockaste vinterjackorna varje dag! Nedan lilla jag på väg hem från jobbet. Bilden är cecurerad med en semla på grund av att jag såg helt drogad ut.. Varför blinkar man så ofta precis när bilden tas?


Dagens frisyr blev en knut...


...eftersom att söndagens lockar inte längre var så fina... Men igår höll de fortfarande, så jag slänger in en liten bild från kontoret igår också! ☆

3 kommentarer:

  1. Mums, tog själv en idag istället! ; )

    SvaraRadera
  2. BTW, 540 kcal i en semla. Just saying.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Tack då vet jag! Jag försöker lära mig hålla igen en del men det är ju svårt när chefen bjuder! ;)

      Radera