29 februari 2012

Är våren här?

Så kändes det iallafall igår. Även om det blåste en del så var det strålande solsken och runt 10 grader varmt! Perfekt väder för att inventera kyrkogårdar i. (^.^)b



På en av kyrkogårdarna jag var på såg jag också årets första snödroppar! (Årets första för mig alltså.)


På bilderna ovan kan ni se kragen på min nya cape som jag köpte häromsistens. Äntligen är det tillräckligt varmt för att använda den! De som känner mig insåg säkert långt före mig att jag är lika galen i jackor och kappor som i skor. Man kan liksom aldrig få för många på något konstigt vis... Denna var i alla fall ett reafynd på gina tricot för enbart 100 spänn. Ibland är det så bra så att man inte tror det är sant! \(^_^)/


Slutligen en liten bonusbild på Pinus (tall) bara för att det är ett av mina favvo-träd! Fantastiskt vackra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar