6 oktober 2012

På konstutställning

Idag har jag varit på utflykt upp till Arvika med mor & hennes man och kikat på årets höstsalong. Det var som vanligt lite blandat med grejer som jag tyckte om och saker som jag inte alls gillade. Några av mina gamla lärare från min tid på folkhögskolan var med också (det brukar de ofta vara) och flera av deras grejer gillade jag faktiskt. När vi hade tittat klart fikade vi. Jag drack kaffe i kopp! Tycker det är så mysigt.


Jag och mamma hittade fina tvålar i den lilla museibutiken, jag fick en som luktar ljuvligt av gardenia. Ska lägga den på lager i handduksskåpet!


Dagens sminkning inspirerades av Ayu på omslaget av septembernumret av Vivi som jag fick hem häromsistens. Grå cirkellinser och grön ögonskugga.




Närbild där man ser lite mer av ögonskuggan, det är den gröna som jag köpte förra helgen. Och jisses jag måste göra något åt mina ögonbryn ser jag. Hur kan de växa så ojämt? (>.<)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar