29 oktober 2012

Inspiration

Jobbet tar nästan all min tid just nu. Jag är i sluttampen på min projektanställning, så om en vecka ska jag vara så gott som färdig! (^^;)

Idag fick jag iallafall två nya böcker som jag beställde för en tid sen: Ayu heart nail book & The Rola!!  Ayus bok är full med bilder på hennes naglar. Får se om jag kanske kan ta mig tid till och sätta mig och göra ett par själv snart. Var på tok för länge sen.
Rola är en av mina absoluta favoritmodeller och har varit det sen två år tillbaka. Hon är ursprungligen från Bangladesh och var en stående Vivi-modell förut. Nu har hon dock börjat bli riktigt stor i japan och syns i reklamer och annat lite var stans, hon har också släppt en egen singel för ett tag sen. Och det senaste var att hon fick släppa en egen bok! Så nu ska jag krypa ner under täcket, glömma jobbet för en stund och inspireras!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar