1 oktober 2012

Recent outfits

Tänkte att jag skulle göra ett bildrikt inlägg med coordinates från senaste veckan. Teman som återkommer är knästrumpor, strumpbyxor och att höstjackorna plockats fram ur garderoben. Det blir kallare väder...


Förra fredan. Tröja: WeSC, shorts: H&M, knästrumpor: Lindex.


Förra lördan. T-shirt: H&M, kjol: Gina tricot och knästrumpor: Doll Kiss.


Använde en gammal rosett från en seventeen-tidning för att piffa upp knuten.


Min gamla trenchcoat från H&M har blivit framplockad ur garderoben. Fantastiskt vad klassiska plagg håller bra. Tror jag haft denna i tio år eller nåt.


Måndag. Tröja: topshop, kjol: H&M, knästrumpor: 109.


Tisdag med rockkänsla. T-shirt: Ayu konserttisha, kjol: egensydd av gamla jeans, spetsleggings: Lindex, stövlar: Din sko.


Turkos onsdag. Rosett på knuten köpt på nåt konvent i Malmö, örhängen: Pilgrim, blus: H&M.
 

Torsdag: Tröja: egenstickad, kjol: köpt på Whoops i Lund, knästrumpor: Åhléns.


Fredag. Klänning och strumpbyxor: Lindex, hatt: LDS, skor: Din sko.
Samma klänning i helbild syns nedan på en bild från i somras då den var ny. Publicerade den aldrig då av nån anledning. På den bilden har jag också på mig mina älskade loafers från Vagabond. Större bild på dem nedanför! Darlings som det tyvärr börjar bli lite kallt för...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar