23 januari 2013

Blue dress

Tänkte bara slänga upp en liten bild på kvällens outfit innan jag ska iväg. Ska på personalfest på mitt gamla jobb ikväll, ska bli trevligt. Jag misstänker att jag kanske blir officiellt avtackad ikväll, men vi får se... Kan inte fatta att det redan är två och en halv månad sen jag slutade på jobbet...


Klänning: H&M, jumper: United colors of Benetton.
Blått är någonting som det finns rätt gott om i min garderob och den här klänningen är en riktig favorit som hängt med mig i fem år nu tror jag. Men jag tröttnar aldrig på den och känner mig alltid lika snygg i den!


Dagens sminkning. Börjar bli rätt vinterfnasig i ansiktet. Inte konstigt när det är -15 ute. Hittade ett par gamla örhängen i smyckeskrinet som jag inte använt på länge heller. Det syns inte så tydligt men det är Fender-plektrum med Hello Kitty på! Hoppas alla får en trevlig kväll! Nu måste jag kila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar