24 januari 2013

Ljusblå vinterdag

Har precis tittat på herrarnas kortprogram i konståknings-em. Kommer bli en riktigt spännande final på lördag! Konståkning är nog verkligen min favorit tittarsport.
Igår var jag ju på personalfest på mitt gamla jobb. Det var jättetrevligt och kul att träffa folk igen och så blev vi bjudna på kinakäk! ^^ Mycket riktigt så var det så att jag typ blev avtackad, men inte enbart det utan jag blev gratulerad för att jag fyllde jämt förra året också! Så jag och alla andra som fyllt jämt sen i maj när förra festen var blev presentade med en fin hortensia och en påse med godsaker från Grön Ko. Det är ett lokalt företag som säljer delikatesser. Jag fick knäckebröd, senap, marmelad och fin choklad från Carli choklad i K-d. Ska bli spännande att smaka sen!


Idag har det varit en riktigt fin vinterdag. Efter att jag åkt bort med bilen och hämtat hem min blomma så bestämde jag mig för att gå ner på stan en sväng. (Jag lämnade kvar blomman i kyrkan igår kväll, var ingen bra idé att promenera hem med den i 15 minus.) Jag är ju arbetslös och har egentligen inga pengar att shoppa för nu men det var trevligt att gå och prova lite skor! Var och testade lite kläder på Lindex också som jag kollat in på nätet, men de levde inte riktigt upp till mina förväntningar den här gången. O det är jobbigt att inte ha nån ordentlig inkomst. Måste skaffa mig ett jobb!

Nedan jag idag. Använder mitt löshår från Hairrific idag igen. Färgen stämmer inte riktigt nu under den mörkaste årstiden, mitt hår har lite mer rött i sig. Det som är positivt med löshåret är att lockarna håller sig även om det är fuktigt ute och så. Lockarna nu sitter kvar sen nyår!
Tröja: sheinside, jeans: Gina tricot.




Härligt att ha lite mer hår ibland! ^^ Nu ska jag iväg och hämta ett paket på posten. Beställde en "julklapp" häromsistens och nu har den äntligen kommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar