5 januari 2013

Pussel-pyssel

Den senaste veckan har jag lite nu och då varit fullt upptagen av en av mina julklappar...


...ett tusenbitars-pussel föreställande slottet Neuschwanstein...


 ...och ikväll blev det äntligen färdigpusslat! Stiligt, inte sant? ^^


Så här ser jag för övrigt ut idag. Tröja: sheinside, jumper & jeansshorts: H&M.
Tröjan är ny, beställde den från internethandeln sheinside för ett tag sen. Det syns inte så tydligt på kortet och det syntes inte alls på bilden när jag beställde den, men den glittrar ganska mycket av invävda glittertrådar. Jag blev rätt förvånad när jag packade upp den. Jag köpte den dock på grund av korsen, gillar dem starkt!


Tänkte att jag kunde slänga in en outfit-bild jag tog för en vecka sen också. Tröja: egenstickad, jumper: Kappahl, shorts: H&M.

2 kommentarer: