17 september 2012

Nudlar och besök

Senaste veckan har varit riktigt hektisk. Förra helgen var riktigt intensiv med personalresa, världens fest i malmö och besök på Alnarp. Ovanpå det hade jag besök både torsdag och fredag, något jag inte är så bortskämd med i mitt lilla hörn av världen. I torsdags kom mamma och hennes man förbi på vägen hem från deras årliga bröllopsresa. Och de hade med sig en present till mig från färjan!...


En ny Hello Kitty pez!


Passade fint in i min sammling! ♥

På fredagen kom sedan min syster och hennes mamma förbi en sväng. De bjöd ut mig på fik! Mysigt, mysigt! Var så länge sen jag såg dem också så det var riktigt kul. Syr min har jobbat i england hela sommarn, så jag hade inte sett henne sen i våras.


Hon stannade kvar en stund på kvällen och vi lagade pizza ihop och kikade på några avsnitt av Sandybell, en av våra favvo-animeer från när vi var små. Jag fick tag på den när jag var på Uppcon i sommras och det visade sig att det fanns 7 avsnitt som vi aldrig hade sett! De var inte med i svenskdubben... Nedan kan ni titta på introt! ^^



Efter detta har jag typ inte gjort nånting på hela helgen. Jag har bara vart så himla trött och gått i ide hela helgen... Men nu är det ny vecka och jag har börjat den med att laga måndagsmiddag: nudelwok! Blev så himla gott, smakade typ precis som på kinakrog! ☆


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar